Jesienne Ekocuda przybywają do Warszawy w nowej odsłonie!
Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda to cykliczne wydarzenie skupiające miłośników oraz producentów kosmetyków naturalnych, organicznych i wegańskich. W weekend 19-20 listopada event ponownie zagości w Warszawie, ale tym razem, w zupełnie nowej odsłonie! Oprócz wystawców, na uczestników czekać będą: Kongres i Strefa B2B, Strefa Influencers & Chillout oraz Strefa Warsztatów. To doskonała okazja, by odkryć nowe marki, spotkać ich twórców oraz zakupić ulubione eko produkty, ale także wzbogacić swoją wiedzę podczas interesujących wystąpień technologów, innowatorów, pasjonatów i specjalistów od marketingu marek beauty.
Targi Kosmetyków Naturalnych Ekocuda są wyjątkową inicjatywą uwielbianą przez polskich konsumentów, skupiającą ogromną liczbę wystawców, marek i produktów w jednym miejscu. To niepowtarzalna okazja do spotkania pasjonatów kosmetyków naturalnych – zarówno tych, którzy je wytwarzają, jak i eko-świadomych konsumentów, którzy chętnie je kupują. Oferta wystawców jest bardzo szeroka i obejmuje m.in.: kosmetyki do pielęgnacji ciała, włosów, do makijażu, a także dedykowane konkretnej grupie odbiorców – dla kobiet, mężczyzn czy dzieci. Wydarzenie nieustannie się rozwija, a od początku przyciągnęło już ponad 242 tys. odwiedzających. Tegoroczna, wiosenna edycja zgromadziła ponad 13 tys. uczestników!
W tym roku event w Warszawie nabierze szczególnego znaczenia, ponieważ po raz pierwszy zorganizowany zostanie w zupełnie nowej, rozszerzonej formule. Weekend przypadający na 19 i 20 listopada będzie wypełniony wystąpieniami i eko wiedzą, którą podzielą się wybitni eksperci w szerokim ujęciu branży kosmetycznej. W wydarzeniu wezmą udział m.in. technolodzy, pasjonaci, innowatorzy i specjaliści od marketingu marek beauty. Podczas Kongresu prelegenci będą rozmawiać m.in. o trendach, surowcach, ekologii, innowacji oraz pielęgnacji. W ramach kilkunastu wystąpień ekspercką wiedzą podzielą się: Kamila Pawłowska z J.S. Hamilton Poland, Martyna Zastawna z woshwosh i SzeptSzum, dr Anna Oborska z Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego, Michał Kruszyński – ZNIKA, Katarzyna Flis z Le Coeur, Katarzyna Pokonieczna z Cosmetic Solutions, Zuzanna Rupar z Zazazu, Violetta Preuss z Dr. Bronner?s, Magdalena Tarnawska z Croda, Oliwia Mężykowska z MCF-Micro Capsules Factory, Anna Gocałek z Organique oraz Agnieszka Malesza-Woźniak z Triple PR.
Ekocuda to nie tylko sezonowe targi, ale przede wszystkim edukacja oraz poszerzanie świadomości konsumentów. Bardzo zależało nam, żeby odwiedzający czuli dodatkową wartość z udziału w Targach Kosmetyków Naturalnych, dlatego w tym roku zaproponowaliśmy współpracę niesamowitym ekspertom z szeroko ujętej branży kosmetycznej w formie Kongresu. Nasi prelegenci to doświadczeni pasjonaci, którzy stworzyli i z powodzeniem zrealizowali fantastyczne eko pomysły. Z Targów Ekocuda oraz towarzyszących im spotkań, a przy okazji jesiennej edycji również wystąpień, uczestnicy wyniosą nowe pokłady eko wiedzy, kontaktów oraz inspiracji. Jestem przekonana, że zgromadzona podczas tego weekendu wiedza wiele wniesie do życia każdego eko sympatyka i że nasza ekocudowa społeczność pokocha nową formułę wydarzenia – mówi Zuzanna Mierzejewska, pomysłodawczyni i właścicielka marki Ekocuda oraz Targów Kosmetyków Naturalnych.
W tym roku w Warszawie po raz pierwszy powstanie dedykowana strefa dla topowych i wyjątkowych Beauty Influencerek i Influencerów! To specjalnie zaprojektowana, ekocudna i wygodna przestrzeń, w której internetowi twórcy będą mogli porozmawiać, wymienić się wiedzą na temat branży kosmetycznej i wzajemnie inspirować. Influencerki i Influencerzy będą także mogli wziąć udział w specjalnych warsztatach tworzenia kosmetyków naturalnych organizowanych przez markę Yangi Cosmetics (IG: @yangi_cosmetics). Podczas 90 minutowych warsztatów wykonane zostaną wyjątkowe ekologiczne produkty: ujędrniający peeling cukrowy do ciała oraz nawilżający olejek do masażu.
I dzień Kongresu – 19 listopada 2022 r. (sobota)
1100 ? 1200 | Ocena bezpieczeństwa produktów kosmetycznych Kamila Pawłowska, J.S. Hamilton Poland. |
1215 ? 1245 | Droga do założenia cyrkularnego/ekologicznego biznesu i jego rozwoju – o gospodarce cyrkularnej i jej przykładach Martyna Zastawna, woshwosh, SzeptSzum |
1300 ? 1345 | Nauka dla urody – baza składników kosmetycznych COSMILE Dr Anna Oborska, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego |
1400 ? 1430 | Stan naszej planety – problemy i wyzwania XXI wieku. Opakowania i etykiety ekologiczne – jak dbać o środowisko i unikać greenwashingu Michał Kruszyński, ZNIKA |
1445 ? 1515 | Od koncepcji do gotowego produktu oczami technologa Katarzyna Flis, Le Coeur Katarzyna Pokonieczna, Cosmetic Solutions |
1530 ? 1600 | Kompozycje zapachowe w kosmetykach Zuzanna Rupar, Zazazu |
1600-1645 | No greenwashing – dlaczego certyfikacja produktów ekologicznych jest taka ważna Violetta Preuss, Dr. Bronner?s |
II dzień Kongresu – 20 listopada 2022 r. (niedziela)
1100 ? 1140 | Świadome piękno – najnowsze trendy w surowcach kosmetycznych Magdalena Tarnawska, Croda |
1215 ? 1245 | Mikrokapsułkowanie w kosmetyce Oliwia Mężykowska, MCF-Micro Capsules Factory |
1300 ? 1400 | Perfekcyjny makijaż mineralny – czyli jak najlepiej aplikować kosmetyki mineralne krok po krok. Agata Śmietana, Ecolore |
1415 ? 1500 | Produkcja kontraktowa czy personalizacja? Różnice i podobieństwa Anna Gocałek, Organique |
1515 ? 1545 | Trend Świadomego konsumenta a Komunikacja PR – jak skutecznie komunikować eko-markę Agnieszka Malesza-Woźniak, Triple PR |
1600-1630 | Marzenia o własnej firmie vs. Rzeczywistość, wymagania dot. rejestracji kosmetyku Katarzyna Flis, Le Coeur |
1700 | Pielęgnacja mikrobiomu skóry Be?Liv |