W świecie urody, mody i showbiznesu...

Wady i zalety franczyzy

0 0
Wchodzisz w sprawdzony biznes i stajesz się częścią już rozpoznawalnej marki. Oszczędzasz czas, pieniądze, minimalizujesz ryzyko porażki. Same plusy. A czy są jakieś minusy? O zaletach i wadzie franczyzy opowiada prezes i założycielka marki YASUMI, Zofia Bydałek.

YASUMI jest jedną z bardziej znanych sieci Beauty&SPA. Oferuje szeroką gamę wysokiej jakości kosmetyków, innowacyjne zabiegi oraz japońskie rytuały kosmetyczne, a także relaks, odpoczynek, ukojenie ciała i duszy. Pierwszy salon powstał w 2003 roku. Dziś prosperuje 116 salonów YASUMI w całej Polsce i zagranicą. Jaki jest sekret takiego rozwoju?

Bardzo dużą wagę przywiązujemy do jakości usług. Dbamy o szczegóły zabiegów, jakość kosmetyków, a także wyszkolenie personelu. Zapewniamy mu narzędzia, które umożliwiają sprostanie wysokim wymaganiom klientów. Obecnie franczyzobiorcom polecamy program YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY. Dobrze sprawdza się w dużych i mniejszych miastach. Umożliwia wprowadzenie najszerszej oferty zabiegowej. Można go połączyć z marką MEDESTETIC i dodatkowo oferować zabiegi medycyny estetycznej mówi prezes i założycielka marki, Zofia Bydałek.

Zalety franczyzy

Każdemu franczyzodawcy powinno zależeć na sukcesie swoich partnerów. My stawiamy na dynamiczny rozwój marki. Wiemy jak ważna jest współpraca i pomoc dla franczyzobiorcy, dlatego też może on liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie rozwoju. Franczyzobiorca dostaje więc wszystko, całe know-how do udanego biznesu: pomoc przy wyborze odpowiedniego lokalu, pomoc przy rekrutacji personelu, szkolenia dla personelu oraz franczyzobiorców, komplet materiałów marketingowych, opiekę edukacyjną, graficzną i doradczą, wsparcie przy aranżacji salonu, przy wyborze sprzętu, kosmetyków, wiedzę i doświadczenie. Dzięki temu inwestor wie, jak unikać błędów. Oszczędza pieniądze i czas – mówi z uśmiechem prezes YASUMI, Zofia Bydałek.

Wady franczyzy

Jeśli franczyzodawca podchodzi to franczyzy tak jak my, to praktycznie minusów nie ma. Jednak cały czas trzeba pamiętać, że franczyza to jeden organizm składający się z wielu narządów. Jeśli jeden z nich nie będzie działał sprawnie, zaburzy pracę pozostałych. Dlatego tak niezwykle ważne jest, by dbać o każdego franczyzobiorcę i pomagać mu zawsze, gdy tego potrzebuje. Jego porażka to porażka nas wszystkich. W sieci nie może być słabych ogniw. W YASUMI opracowaliśmy bardzo sprawny system, który minimalizuje to ryzyko – stwierdza Zofia Bydałek.

Leave A Reply

Your email address will not be published.