Sephora na jesień i zimę
Podobnie jak w zeszłym roku drogerie Sephora zorganizowały spotkanie dla mediów w wersji online. Swoje nowości pokazało kilkadziesiąt marek kosmetycznych. Można było zauważyć trend, który ze względu na pandemię panuje w branży beauty, a mianowicie nastawienie marek na pielęgnację twarzy i ciała. Podczas dwudniowych spotkań online, firmy prezentowały nowości na sezon jesień-zima 2021/22. Naszą uwagę przykuła oferta świąteczna. Małe i większe zestawy, które idealnie sprawdzą się na prezent. Nie zabraknie również kosmetycznych kalendarzy adwentowych, ale ich zawartość jest jeszcze niespodzianką.
Największą grupę nowości stanowią kosmetyki pielęgnacyjne, drugą w kolejności są produkty do maku-upu. Tu również można było zauważyć kilka trendów. Dior postawił na lekko błyszczący naturalnie wyglądający look, inne marki na podkreślone czerwienią usta. Anna Lewandowska zaprezentowała perfumy, podobnie jak znane już w drogeriach Tous czy Loewe.
Do redakcji dotarła paczka z produktami, które już zaczynamy testować. Już wkrótce pojawi się kilka ciekawych recenzji.