W świecie urody, mody i showbiznesu...

NEONET obchodzi 15. urodziny

0 4

NEONET, ogólnopolska sieć sklepów z asortymentem AGD, RTV, IT, GSM, obchodzi w tym roku swoje 15-lecie. Z okazji urodzin firma przygotowała dla klientów, wyjątkowo atrakcyjne oferty, konkurs konsumencki a także postanowiła odświeżyć nieco wizerunek.

Historia sieci sięga 2003 roku to wtedy powstał pierwszy sklep stacjonarny we Wrocławiu. Od tamtej pory firma stawia sobie za cel fachowe doradztwo w zakresie wyboru elektroniki, telewizorów, komputerów i akcesoriów gospodarstwa domowego, którym dzieli się zarówno  z klientami indywidualnymi, jak i biznesowymi. W ciągu piętnastu lat sieć rozszerzyła działalność do blisko 300 sklepów, które zatrudniają prawie 3000 pracowników. W 2010 roku uruchomiony został sklep internetowy Neonet.pl, pozwalający łączyć sprzedaż stacjonarną oraz wysyłkową.

W ciągu minionych 15 lat NEONET otrzymał wiele nagród i wyróżnień. W 2011 roku sieć została laureatem Gwiazdy Jakości Obsługi prestiżowego wyróżnienia za najwyższy poziom usług i obsługi klienta. To wyróżnienie NEONET zdobywa nieprzerwanie do dnia dzisiejszego. W 2015 roku firma trafiła kolejno do Rankingu Największych Firm w Polsce Wprost 200? magazynu Wprost, a także Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm dziennika Rzeczpospolita. W 15-te urodziny NEONET został uhonorowany Złotym Godłem QI i tytułem Najwyższa Jakość Quality International 2018 w kategorii usługi najwyższej jakości. Wyróżnienie zostało przyznane za ofertę usług instalacyjnych, związanych z podłączeniem, uruchomieniem, konfiguracją   i instruktażem dla klientów po nabyciu nowych towarów. Otrzymane wyróżnienie wiąże się również z dołączeniem do Klubu Liderów Jakości.

Z okazji 15-lecia marka zorganizowała dla klientów konkurs z licznymi nagrodami. W jubileuszowej zabawie można było wygrać bony na wycieczki o wartości 15 000 zł każda oraz setki bonów na zakupy.

Aby uczcić 15-lecie na rynku NEONET postawił też na rebranding  zdecydował się odświeżyć identyfikację wizualną. Modyfikacji poddany został logotyp, a także cały sklep internetowy nowa strona jest bardziej klarowna, można poruszać się po niej jeszcze bardziej intuicyjnie. Firma rozszerzyła także zakres działań w social mediach, uruchamiając swój kanał na Instagramie.

Leave A Reply

Your email address will not be published.