Akcja #AmbitnaJa z marką Iwostin

0 12

Kampania #Ambitna Ja, jest realizowana w celu wsparcia linii Iwostin Purritin, przeznaczonej dla skóry tłustej i trądzikowej. Treści kampanii budowane są wokół odzyskania pewności siebie, pomimo często widocznych zmian skórnych u osób z problemem trądziku.

#Ambitna Ja (2)Problem trądziku i walki z nim traktujemy holistycznie, chcemy mówić o tym, że w leczeniu trądziku ważna jest nie tylko właściwa pielęgnacja skóry, ale również właściwa dieta, aktywność fizyczna oraz motywacja i kontrola stresu, pewność siebie.

W kampanii wspierają nas eksperci: dermatolog dr Joanna Czuwara, dietetyk dr Damian Parol, coach Karolina Cwalina-Stępniak oraz psycholog, Marta Żysko-Pałuba, którzy odpowiedzą na najważniejsze i najczęstsze pytania konsumentów, związane z problemem trądziku.

W akcję włączyły się również popularne blogerki: Macademian Girl, Ola Sidorowska, Julia Janulewicz, które opowiadają, w jaki sposób realizują swoje cele i z jakimi trudnościami się to wiąże.

Na platformie kampanii: https://www.iwostin.pl/ambitnaja/# znajduje się ponadto tygodniowy program odżywiania dla osób z problemem trądziku, przygotowany przez naszego eksperta.

Akcja potrwa do 30 kwietnia 2018 r., natomiast w dniu 5 kwietnia rusza konkurs, który jest kontynuacją całej komunikacji. Do udziału w konkursie zachęcać będzie Macadamian Girl.

Główne kanały dotarcia z kampanią to kanał YT i profil FB marki Iwostin oraz kanały własne blogerek. Kampania jest ponadto promowana za pomocą materiałów POS w aptekach, u lekarzy dermatologów, również poprzez kampanię bannerową oraz kampanię w wyszukiwarce Google.

Leave A Reply

Your email address will not be published.