Kosmetyki

Kojący krem Cicavit+

cicavit+
Cicavit+ Creme to krem przyśpieszający gojenie, przeciwdziałający bliznom.  Koi i przywraca równowagę skórze zniszczonej i podrażnionej. Wykazuje ... Czytaj dalej

Kosmetyki

Nawilżająco-ochronna mgiełka termalna Uriage SP30

water-mist-spf30-50ml-102017
Marka Uriage w trosce o perfekcyjne nawilżenie i doskonałą kondycję skóry uzupełnia linię EAU THERMALE o nawilżająco-ochronną mgiełkę termalną. ... Czytaj dalej

Edukacja

Pozbycie się blizn – Niemożliwe? A jednak!

Beauty portrait of happy young woman standing and smiling over white background
Trudno znaleźć osobę, która nie miałaby na swoim ciele choć jednej, małej, nieestetycznej "pamiątki" w postaci blizny. Jeśli ślady na skórze ... Czytaj dalej

W upał lepiej nie biegać. A jak możemy ćwiczyć?

Opublikowano: 11 sierpnia 2017 Autor: Magdalena

Z biegania, interwałów czy innych treningów mocno podnoszących tętno lepiej zrezygnować w upał. Nie oznacza to jednak, że nie możemy wcale ćwiczyć na świeżym powietrzu. Jak trenować gdy słupek rtęci na termometrze przekracza 30 stopni Celsjusza i jak do takiego wysiłku się przygotować?

– Jeżeli jest to trening, który robimy na co dzień, tylko w upał, to warto się trochę lepiej nawodnić i zadbać o nawodnienie w trakcie treningu. Co możemy zjeść przed treningiem? Raczej powinny to być lekkie potrawy ja bym polecił owoce np. banany lub sezonowe jak maliny, borówki – mówi newsrm.tv Krzysztof Wawer, instruktor Jatomi Fitness Złote Tarasy.

Jeść nie powinniśmy też przed samym treningiem. Po posiłku najlepiej odczekać 45 minut do godziny. Jeżeli ćwiczymy na świeżym powietrzu to warto też zabezpieczyć naszą skórę przed szkodliwym promieniowaniem. Obowiązkowe jest też nakrycie głowy. Ono uchroni nas przed udarem słonecznym.

– Jeżeli temperatura w cieniu przekracza 30 stopni Celsjusza to warto trenować rano, do godziny 10. Jeżeli chcemy jednak trenować to na pewno nie powinno to być bieganie na otwartych przestrzeniach. Wtedy lepiej wykonać treningi siłowe w cieniu drzew. Kiedy Słońce już jest niżej na horyzoncie, między 16 a 17 godziną, możemy spokojnie wychodzić i trenować do późnych godzin wieczornych – wyjaśnia Krzysztof Wawer.

Na pewno w upał powinniśmy ze swoich ćwiczeń wykluczyć takie, które mocno podnoszą nasze tętno jak np. sprinty, burpee, trening interwałowy. Ile możemy ćwiczyć? To zależy od naszej kondycji i możliwości naszego organizmu. Przyjmuje się, że trening osób początkujących nie powinien przekraczać 45 minut.

0817cwiczenia (2)

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

18 − 7 =