Uroda

Zanurz się w głębi oceanu – linia Ocean Velvet evree

EVREE_Ocean Velvet
Marzysz o wyrwaniu się zza biurka i nurkowaniu pośród rafy koralowej? Jeśli tak, a niestety life is brutal, zafunduj sobie namiastkę luksusowych wakacji ... Czytaj dalej

Newsy

GLOV Mask Remover – nowość od Phenicoptere

GLOV_Mask Remover
Domowe zabiegi SPA to nie tylko prawdziwa uczta dla ciała, ale również doskonały relaks dla ducha. Po stresującym, intensywnym tygodniu warto włączyć ... Czytaj dalej

Uroda

Specjalistyczny undecylenowy żel do mycia stóp

balnea-do-stop
Delikatna skóra stóp jest narażona na oddziaływanie wielu negatywnych czynników zewnętrznych. Na komfort stóp ma wpływ nie tylko uprawianie sportów ... Czytaj dalej

Francuski styl w Polsce

Opublikowano: 21 czerwca 2017 Autor: Magdalena

Uwielbiamy francuskie sery, używamy francuskich perfum, kochamy francuską modę i szyk, jeździmy francuskimi samochodami… Nie ma drugiego takiego kraju, który równie mocno nie przenikałby do polskiej kultury i stylu życia. Właśnie dlatego nad Wisłę wraca French Touch – święto Francji w Polsce, dla wszystkich, którzy już kochają styl życia – la francaise oraz dla tych, którzy chcieliby go spróbować.

french-touch-beautyshowIlu przymiotników potrzeba, by opisać Francję i oddać jej różnorodność? Nieskończenie wiele! Każdy z nas chociaż raz próbował jej kuchni, zachwycał się jej artystami lub śmiał się w kinie na kultowej komedii ?Nietykalni? w reżyserii Oliviera Nakache i Erica Toledano. Właśnie dlatego Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone po raz trzeci organizują wyjątkowe święto Francji w Polsce. – Chcemy, aby Polacy zapomnieli o stereotypach i odkryli Francję na nowo – mówi Stéphane Antiga, dyrektor generalny French Touch. – Jedni lubią jej kuchnię, modę, inni kulturę, design, jeszcze inni styl życia. Tak naprawdę każdy lubi Francję z innych powodów. – I dlatego organizujemy tę kampanię, aby pokazać wszystkie kolory i smaki Francji – dodaje.

Od początku czerwca do września, w ramach kampanii French Touch będą prowadzone szeroko zakrojone działania edukacyjne. Organizatorzy zapowiadają m.in. bezprecedensowy pojedynek kulinarny. David Gaboriaud, szef kuchni kontra Kuba Korczak, szef kuchni, propagator kuchni polskiej i produktów regionalnych – staną w szranki, aby pokazać podobieństwa i różnice między polską i francuską kuchnią.

Jesienią w ramach French Touch obędzie się ogólnopolska akcja handlowa, poprzedzona wydaniem bezpłatnego magazynu „La Belle Vie!”, w którym poza artykułami poświęconymi Francji znajdą się kupony zniżkowe do wykorzystania podczas akcji zakupowej. Nowością tegorocznej edycji będzie turniej golfowy Open de Golf French Touch, który odbędzie się w dniach 6-8 października na polu golfowym w Sobieniach Królewskich. Zwieńczeniem kampanii będzie uroczysta gala w Teatrze Wielkim Opery Narodowej w Warszawie.

Więcej na: frenchtouchlabellevie.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

19 + 12 =